Neváhejte nám zavolat a zeptat se. 606 909 540 - Jsme tu pro vás :-)

Zkušenosti s technickou podporou

Reference klientů :-)

Technická podpora - Reference klientů

(Zveřejněno se souhlasem klientů)

 

odesílatel: Vojtech Rusňák 
Komu: PODPORA ZAPPER CENTRUM ČR <podpora@zapper-centrum.cz>
datum: 10. února 2015 14:48
předmět: Re: F-SCAN ČR: problem

 

 Vazeny pan Hynek Tomíček, 

                                          este raz sa Vam chcem touto cestou podakovat za promptne a profesionalne vyriesenie mojho problemu so softverom F Scant3. Som rad, ze  existuje institucia na ktoru sa mozem s podobnymi problemami obratit a necitim sa byt uz v tejto oblasti "Robinsonom". Takuto technicku podporu tu na Slovensku zatial ani v zastupeni nemame. Este raz Vam dakujem.

                                                               S pozdravom Vojtech Rusňák

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

odesílatel: hildemoucha@*****.cz
Komu: Tomíček Hynek <podpora@zapper-centrum.cz>
datum: 23. června 2015 17:50
předmět: Zapper
   

 

Vazeny pan Tomicek,

 

chcem sa Vam aj touto cestou podakovat za vynikajucu pomoc, tykajucu sa mojho Zapperu. Velka vdaka, ze ste ma neodmietli a s velkou trpezlivostou ste mna  laika doviedli k tomu, aby sa mi vratil program s frekvenciami do zaperu, ktory som mojou nevedomostou vymazala.

Ako som sa vlastne k zapperu dostala,  v kratkosti opisem. 

Bola som v decembri 2013 u jednej terapeutky v Decine na zmeranie parazitov v tele, ktora tiez na rozne choroby používala a odporucala zapper, ze je to fantasticka věc, tak som si moj Zapper objednala u firmy "Z-technology s.r.o." a to 27.01.2014. Behom troch dni, som Zapper obdrzala s desat stranovym Navodom k pouziti, ale bohuzial velmi nezrozumitelne popisany. Som obycajny clovek, ktory o nejakych pevnych a posuvajucich frekvenciach nemá ziadne vedomosti, ale snad s trochou stastia som zapper po nejakom case nainstalovala a mohla ho používat. Dalsie sedenie u mojej terapeutky bolo za šest tyzdnov, tak s nadejou, ze mi snad pomoze, som dostala dost chladnu odpověď a to:  Keby ste si ho objednali u mna, tak by som vam pomohla, ale takto jedine za honorar. Bola som velmi sklamana, pretoze sme tam nechali dost penazi za niekolko sedeni, za rozne kapicky a prasky. Rozhodla som sa, ze tam uz ma nikto neuvidi a snad mi niekto pomoze.

Stále som surfovala v internetu a v casopise "Nova Regena" a hladala som pomoc. V internete som nenasla ziadnu pomoc, v casopise Nova

Regena som nasla "Centrum Avasa" v Prahe, kde ponukali kratky seminar (jeden a pol hodiny) o naprogramovani Zapperu. Tak som sa prihlasila a v jednu stredu vydala do Prahy s velkou nadejou.

V malej miesnosti nas bolo asi 15 ludi, tak mi bolo jasne, ze tu sa toho vela nedozviem, nie ze by prednasajuca pani Monica Ruzickova nemala vedomosti, to nie, ale tolko otazok od tolkych ludi, nie je mozne za tak kratky cas odpovedat a este aj vysvětlovat. Vsetci sme dali nasej prednasajucej napisali svoje E-maily, s tym, ze to co sme prebrali, nam bude poslane pisomne. Zase sklamanie, pretoze, dodnes som este nic neobdrzala.

Pred tyzdnom som sa zaregistrovala na web "Revoluce-v-leceni-nemoci.cz" , (knizku samozrejme mam) a hladala som nove informacie. Nasla som tam krasne videa na programovanie frekvencii do zapperu a ako som skusala a skusala az som doskusala a vymazala som co sa dalo. Dnes som si klikla na technicku podporu na webe "Zapper-centrum.cz", (kde som sa tiez uz zaregistrovala), vytočila telefonne cislo a to ste sa mi ozvali vy pan Tomicek a dali ste vsetko do poriadku. Ste SUPER a este raz velke diky. Tesim sa na dalsiu spolupracu.

 

S pozdravom Hilde Moucha

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

odesílatel: pravda.ilja@******.cz
Komu: zapper centrum <podpora@zapper-centrum.cz>
datum: 21. května 2015 19:20
předmět: poděkování za podporu na zapperu
 
 
 
 
 
Dobrý den,
 
chtěl bych touto cestou velice poděkovat za pomoc a za zavedení dat do mého zapperu panu Hynku Tomíčkovi, který mě přes můj počítač dal frekvence na Toxocaru canis, kterou jsem na sobě objevil po vyšetření Titanicem. Tyto škrkavky mohou končit oslepnutím a epilepsií, takže chci poděkovat touto cestou za včasnou a rychlou pomoc. Věnoval mi nezištně přes půl hodiny.
 
Děkuji moc ing. Pravda Ilja
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 

Dekuji p.Tomickovi za  profesionalni podporu ohledne nastaveni a vysvetleni funkce F-scanu3. Dekuji za vyborne jednani ke klientovi.

KOSTOVSKY

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 
od: JBera
 
 
Dobrý den,

pane Tomíčku ještě jednou děkuji za vyřešení problému s  instalací programu  pro FSCAN3 na operačním systému windows10. Jste pro mě  veliká a jediná  pomoc, když si nevím s technikou rady. Vždy hladce odstraníte chyby a díky Vám mohu přístroje  stále  používat. 
Děkuji a přeji pěkné jarní dny
zdraví Beránková.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Heureka-logo

 

Recenze-Heureka-Rendy

 

 

https://obchody.heureka.cz/zapper-centrum-cz/recenze/

 

----------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Těší nás, když vám můžeme pomoci a odměnou nám je, že jste spokojeni.